Politica de rambursare
Cum returnezi?
Dacă produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale, nu este nicio problem, le poți returna în termen de 14 zile calendaristice.
Primul schimb este gratuit. Costul returului va fi suportat de cātre client.
Conform legislației din Romania (reglementată prin OUG 34/2014) poți returna produsele cumparate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului cu îndeplinirea unor condiții de returnare.
Returnarea banilor se face între 7-10 zile lucrătoare.
Dacă produsele returnate sunt identificate ca fiind folosite, purtate sau spălate, este posibil să fim nevoiți să vi le trimitem înapoi. În acest caz, nu va exista nicio rambursare.
!!! În cazul în care clientul nu răspunde curierului pentru livrarea coletului sau refuză coletul, la urmatoarea comandă și un eventual retur, va achita transportul acestora.
În cadrul unor campanii, unde se oferã cadou un anumit produs, în cazul unui retur, acesta va fi acceptat doar dacã se returneazã si cadoul. Cadoul nu poate fi pãstrat, decât dacã se pãstreazã si produsul plãtit.
Condiții care trebuie îndeplinite dacă dorești să returnezi un produs
Pentru a accepta returnarea produselor ABYFIT, condiția este ca produsele să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să nu fie spălate, fără pete sau rupturi și să aibă toate etichetele intacte).
Din cauza tipurilor de produse pe care le comercializăm, ne rezervăm dreptul de a refuza orice produs returnat care nu îndepliniește condițiile de acceptare și nu poate fi revândut ca și produs nou, deoarece poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.
Recomandăm să probezi produsele fără îndepărtarea etichetei detașabile. Trebuie să știi că returul unui produs fără etichetă detașabilă nu poate fi acceptat.
Produsele menționate in e-mailul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost enumerate la solicitarea returului.
Dacă în coletul de retur se afla și/sau produse diferite față de cele din e-mailul trimis, preluarea și înregistrarea de către noi va fi refuzată și returnată inapoi clientului, pe cheltuiala clientului.
Categorii de produse care nu pot fi returnate
Din motive de igienă, nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima si/sau, costumele de baie, deoarece pot pune in pericol sanatatea noilor cumparatori (conform OUG 34/2014 art. 16, lit. e).
Procedura de returnare și costuri
- Trimite-ne un email pe adresa contact@abyfit.rocu datele comenzii tale, produsele care dorești sa le returnezi din comandă și motivul returului. De asemenea trimite și contul tău IBAN pentru a-ți returna banii în cel mai scurt timp posibil.
- De retur te vei ocupa tu, acesta fiind achitat de către client. Poti alege ce curier doresti si noi il vom aștepta la urmatoarea adresa: str. C. A. ROSETTI nr. 18 , Nojorid , Bihor , cod postal: 417345, Tel: 0 751 051 224.
- Ambaleaza produsele exact cum le-ai primit, în punga personalizată ABYFIT, cu toate etichetele intacte.
- Fii fără grijă, te vom anunța în momentul în care returul ajunge la depozit.
5. După ce verificăm produsele pe care le-ai returnat, îți vom spune dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite.
6. Apoi te vom anunța în momentul în care îți restituim suma echivalentă returului tău.
Procedura de restituire a contravalorii produselor returnate
- Dupa ce verificăm produsele pe care le-ai returnat, te vom înștiința dacă ne-ai trimis produse care nu îndeplinesc condițiile de retur.
- În cazul în care produsele pe care le returnezi au fost achitate cu un card de cumpărături, card de credit sau card de debit, suma va fi restituită în contul asociat acestuia. Dacă ai platit prin altă metoda, iți vom restitui banii într-un cont bancar indicat de tine în cererea de retur pe care ai trimis-o.
- Restituirea baniloraferenți contravalorii produselor returnate se va efectua în contul bancar specificat de client în e-mailul de retur în termen de 7-10 zile conform legii.
De știut în caz că ne trimiți produse care nu îndeplinesc condițiile de retur
Ne rezervăm dreptul de a aplica anumite penalități sau de a refuza returul produselor și plata returului dacă:
- Produsele au fost purtate sau prezintă mirosuri improprii(penalitate 100% și produsul va fi returnat înapoi pe cheltuiala clientului).
- Produsele nu mai au eticheta atașată, respectiv sunt rupte(penalitate 100% si produsul va fi returnat înapoi pe cheltuiala clientului).
- Produsele nu sunt în ambalajul lor individual, adică în punga de plastictransparentă cu eticheta cu codul de bare (penalitate 50%).
Toate coletele care pleacă de la noi sunt ambalate în fața camerelor de luat vederi drept urmare în cazul unei neințelegeri privind ambalarea sau conținutul unui colet vom verifica cu atenție filmarea momentului ambalării coletului în cauza.
De asemenea, coletele retur se verifică în fața camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervăm dreptul de a refuza produsele neconforme!
Conform OUG nr. 34/2014, SC ABY ATHLEISURE SRL își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Toate aceste clauze și condiții sunt prevazute în:
– Ordonanța nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță
– Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță
– Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugam sa ne contactați pe email la adresa contact@abyfit.ro sau la numarul de telefon: 0 751 051 224 .
Conform legislației în vigoare, aveți la dispoziție TELEFONUL CONSUMATORILOR : 021-9551 al Autorității Nationale pentru Protecția Consumatorilor.
Dat fiind faptul că legislația în vigoare nu prevede dreptul de returnare pentru persoane juridice, politica noastră de retur specifică faptul că Persoana Juridica are dreptul doar la SCHIMB DE PRODUSE. Nu poate face RETUR.
Ce este un retur responsabil?
Produsul pe care dorești să îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Asta înseamnă: probat, dar nepurtat, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie și cu eticheta încă atașată. Cineva poate că va iubi produsul returnat de către tine, așa că ai grijă de el!
Ce se întamplă dacă refuzi sau uiți să ridici coletul?
Impactul asupra mediului înconjurator este destul de mare. Aici intră: materiale irosite pentru ambalare, mașini în trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregătesc produsul ca mai apoi să-l despacheteze. Cât timp produsul este blocat într-o comandă neridicată, alt client s-ar putea bucura de el.


